2012. augusztus 16., csütörtök

2.


-Hogy-hogy nem jött Emily?
-Azt mondta ,hogy holnapra sokat kel tanulnia és anyukájának segítenie kell mert beteg .
-Beteg?-húzta fel a szemöldökét
-Csak megfázott …………
-És mi van Joe val?Miért nem jött?
-Nem szeret túrázni,de meg is jöttünk .
Kiszálltunk .Felvettem egy hátizsákot mibe iránytű,térkép,elemlámpa stb. volt.
-És most?
-Fel a hegyre .
-Te nem vagy normális.
-Nem arra a másikra- mutatott a másik irányba.
-Ja jó -megfordultam
Elindultunk ,de már a hegy lábánál elfáradtam
-Lehet hogy ez nem volt jó ötlet .
-Gyere már !Versenyezünk a tetejéig .
-Én itt megvárlak!-de már rohant nem tudom hogy lehet benne enyi energia ? Talán valamit titkol?-hély várj meg –futottam utána,fél óra futás után utol értem.
-Azt hittem lenn maradsz.
-Várj nézd itt egy barlang .
-Menyünk be !
Sötét volt, elővettem a zseblámpám persze hogy pont az enyémből fogyott ki az elem.
-Héj Mikael merre vagy? –sutogtam
-Itt melleted.
-Hülye tudod hogy megijettem !
-Na gyere!
-Én inkább kimegyek.
-Ok
Kint leültem egy sziklára és gyönyörködtem a tájba kb. 3 perc telhetett el mikor
morgást hallottam.rövid szünet után pedig Mikael  ordított .Én berohantam
-Mikael merre vagy ?
-Fuss! –Valami elkezdett futni és egyre közerebb ért hozám én mikael hangja felé futottam.Megtaláltam a lámpáját a barlang faljánál volt ,a hang pedig megszünt mintha nem is lett volna semmi.
-Mere vagy ?-gyorsan felvettem a lámpát és próbáltam megkeresni.Szerencsére nem volt messze szegény tiszta vér volt a karja ki volt fordulva.
-Menny innen!
-Nem hagylak itt!-átkaroltam és kivittem a barlangból hívtam a mentőket. Akkor újra meghallottam a hangot és egyre közelebb jött.már szinte a hátam mögül .Megfordultam és egy hatalmas farkas volt előttem szürke bundája nagy vörös szemei voltak rámorgott és mártsak arra emlékszem hogy a kórházban vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése