2012. augusztus 25., szombat

3.

Morgást hallottam.Rövid szünet után pedig Mikael kiáltott .Berohantam.
-Mikael merre vagy ?
-Fuss! –Valami elkezdett futni és egyre közelebb ért hozzám ,de én Mikael hangja felé futottam.Megtaláltam a lámpáját a barlang túloldalán volt
-Merre vagy ?-gyorsan felvettem a lámpát és próbáltam megkeresni.Szerencsére nem volt messze szegény tiszta vér volt, a karja ki volt fordulva.
-Meny innen!
-Nem hagylak itt!-átkaroltam és kivonszoltam.HUH de nehéz! A barlangból kiérve hívtam a mentőket. Akkor újrameghajlott azt a hangot ami felém közeledte ,de most még közelebb volt .  és csak egyre közelebb jött.Már szinte a hátam mögül .Megfordultam és egy hatalmas farkas volt előttem szürke bundája nagy vörös szemei voltak. Ledermedtem.Rámorgott és mártsak arra emlékszem hogy a kórházban vagyok .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése