2012. augusztus 15., szerda

1.A kezdet


                                             
Csörgött az órám . 6:30 .Á még korán van!És visszafeküdtem.Csörgött a telefonom .Ki lehet az ilyen korán.Emily hívott.
-Szia-köszönt-Hol vagy 10 perc és kezdődik az óra !
Ránéztem az órára 7:50 úristen !Felvetttem gyorsan egy pólót,meg egy nadrágot aztrán rohantam is a suliba.7:57-re értem be
-Te meg hol voltál?-kérdezte Emily-Elaludtam.
a suli unalmasan telt …  5 órám volt .Így korán hazaértem. Ledobtam a táskám a szobám sarkába és lefeküdtem az ágyra. Csörgött a telefonom.  Mikael volt.(Mikael a legjobb barátom)
-Szia
-Mizu ?
-Csak megakartam kérdezni nem érsz-e rá ?
-De ráérek .
-jó akkor 3 körül átmegyek hozzátok. Turázni megyünk.-(Rengeteget szoktunk túrázni szinte napi program )
-ok. Szólok Emilynek is .
-ok.Szia.
-szia!
felhívtam Emily-t,de nem ért rá .
Éhes vagyok.Gyorsan csínáltam egy szendvicset .Éppen haraptam volna bele mikor,csöngettek .
-Szia - mikael volt –Mehetünk
-Ja csak ebédelek kérsz ?
-Ebédelsz?- furcsán nézet a szendvicsemre
-Kérsz?
-Nem
Próbáltam minnél lassabban enni.
-Pedig nagyon finom volt ,nem tudod mit hagytál ki.
- Gondolom.Na mehetünk?
-Aha- felvettem a pulcsim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése