2012. augusztus 28., kedd

4.

-Mi történt?-próbáltam felkelni de...
-Ne keljen fel!-parancsolt rám egy orvos.
-Mi történt?Hol vagyok?Hol van Mikael?
- Elütötte egy autó.-engem egy autó?Mi van?-ki az a Mikael ?-kérdezte
-A barátom velem volt az erdőben a hegy tetején.....-bőgtem
-Nyugodjon meg!Holnap hazamehet.Az emlékezet kiesésen kívül semmi baja.
Azzal kiment.Mi elütött egy autó?Ennyire nem emlékszem?...Anya zavarta meg a kérdés zuhatagot magam felé.
-Szia kicsim jól vagy ?
-Én igen de hol van Mikael?
-Felhívom megkérdezem?-anyu úgy is tett,de nem is mondott semmit ,csak hallgatta amit Mikael szülei mondtak a telefonba elég ijedt arcot vágott kiment a kórteremből,és mikor visszajött se volt valami boldog.
-Na?-kérdeztem
-Tegnap nem ment haza.-kiszedtem az infúziót és rohantam  ki az ajtón mikor 2 nagy darab orvos állt elém meg fogtak és valami erős nyugtatót kaptam amitől nem tudtam mozgatni semmimet ,de azért az agyam ugyanúgy pörgött.
Másnap
Hazaérve anyu nem engedte hogy felkeljek az ágyból .
-Elkel mennem dolgozni de sietek haza.-és megpuszilta a homlokom
-Ok!
Még mindig nem értem,autó? Az úttesten találtak eszméletlenül? Engem?De merre van mikael?
Csörgött a telefonom.Kérlek istenem ad hogy Mikael legyen.Emily volt.
-Szia !
-Jobban vagy?
-Igen de nem tudnál átjönni.
-5 perc .
-Ok.
Emily nagyon gyorsan ideért .Nem lakik messze ,de akkor is .Megtanult repülni?
-Szia –köszönt
-Szia!-öleltem meg –keressük meg Mikaelt.
-Menjünk ,de mi történt nekem azt mondták hogy elütött egy autó .
-Nem tudom …..Túráztunk aztán-mit mondjak egy farkas ránk támadott-nem emlékszem de Meakel nagyon megsérült és ………jaj menjünk már .-Emily furcsán nézett rám mintha tudná hogy nem mondtam el mindent
-Menjünk!
Visszamentünk az erdőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése